Blog o biznesie w internecie

Long-form content. Czym są „długie treści”? Kiedy je stosować?

Long-form content to jeden z mniej znanych typów treści, który przeważnie jest kojarzony tylko ze specjalistycznymi wydaniami czy niszowymi serwisami. Długie treści stają się jednak coraz bardziej popularne i zaczynają podbijać internet. W tym tekście odpowiadamy na pytanie, czym tak właściwie są treści typu long-form content, a także, jakie są zalety ich stosowania i kiedy…

Read more

Jak mierzyć wyniki e-reklamy? Sprawdź, czy Twoja reklama jest rentowna!

Reklama internetowa to bardzo ważny element działalności naszej marki, pozwalający często pozyskiwać nam klientów zarówno w internecie jak i w świecie realnym dla naszego biznesu. Jednym z najważniejszych pytań podczas korzystania z digital marketingu jest to jak jako firma mierzyć wyniki reklamy i ocenić czy jest ona rentowna. W tym tekście postaramy się odpowiedzieć na…

Read more

Promocja biznesu stacjonarnego w sieci. Jak robić to skutecznie?

Internet to miejsce, które może paradoksalnie pomóc przyciągać bardzo dużą liczbę odbiorców dla biznesu stacjonarnego. Zakłady fryzjerskie, zakłady mechaniczne czy lokale handlowo-usługowe bardzo często zastanawiają się, czy internet jest dobrym miejscem do promocji swojego biznesu. Istnieje jednak wiele zalet takiego sposobu reklamowania się, które przedstawiamy poniżej. Podpowiadamy też, jak warto to zrobić i jakie opcje…

Read more

Wszystko o agencjach SEO. Dlaczego i kiedy warto korzystać z ich pomocy?

Agencje SEO to bardzo popularny typ agencji marketingu internetowego, który pomaga nam pozycjonować nasze strony internetowe. Przeważnie nie wiemy o nich zbyt wiele, a jeśli chcemy promować naszą witrynę w wyszukiwarce Google, zastanawiamy się również nad wyborem agencji marketingowych czy interaktywnych. W tym tekście przedstawiamy dokładnie typ agencji SEO, a także podpowiadamy, czym tak właściwie…

Read more