Promocja firmy

Jak mierzyć wyniki e-reklamy? Sprawdź, czy Twoja reklama jest rentowna!

Reklama internetowa to bardzo ważny element działalności naszej marki, pozwalający często pozyskiwać nam klientów zarówno w internecie jak i w świecie realnym dla naszego biznesu. Jednym z najważniejszych pytań podczas korzystania z digital marketingu jest to jak jako firma mierzyć wyniki reklamy i ocenić czy jest ona rentowna. W tym tekście postaramy się odpowiedzieć na…

Read more

Promocja biznesu stacjonarnego w sieci. Jak robić to skutecznie?

Internet to miejsce, które może paradoksalnie pomóc przyciągać bardzo dużą liczbę odbiorców dla biznesu stacjonarnego. Zakłady fryzjerskie, zakłady mechaniczne czy lokale handlowo-usługowe bardzo często zastanawiają się, czy internet jest dobrym miejscem do promocji swojego biznesu. Istnieje jednak wiele zalet takiego sposobu reklamowania się, które przedstawiamy poniżej. Podpowiadamy też, jak warto to zrobić i jakie opcje…

Read more