Kompleksowa kampanie SEO dla Twojej firmy
Pozycjonowanie stron internetowych
W dzisiejszym świecie internetu, pozycjonowanie stron internetowych stało się kluczowym elementem w budowaniu widoczności i sukcesu online. Dla przedsiębiorstw, blogerów, e-sklepów i praktycznie każdego, kto posiada stronę internetową, zrozumienie i wdrożenie strategii SEO jest niezbędne.
SEO to proces optymalizacji witryny internetowej w celu poprawy jej widoczności w wynikach wyszukiwania na popularnych wyszukiwarkach, takich jak Google czy Bing. Kluczowym celem jest osiągnięcie jak najwyższego miejsca w wynikach organicznych, czyli tych, które nie są reklamami płatnymi.
Zaplanujemy oraz wdrożymy dla Ciebie skuteczną kampanię pozycjonowania Twojej strony, dzięki której zwiększysz jej widoczność w wynikach wyszukiwania oraz dotrzesz do nowych klientów.
Czym jest pozycjonowanie i dlaczego warto w nie zainwestować?
Proces pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach obejmuje wiele czynników, takich jak optymalizacja treści, budowa linków, techniczna optymalizacja witryny oraz badanie słów kluczowych.
Słowa kluczowe
Słowa kluczowe to terminy, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarki, aby znaleźć treści związane z nimi. Wybór słów kluczowych i ich umiejętne umieszczanie w treściach na stronie jest ważnym elementem strategii SEO.
Optymalizacja treści
Treści na stronie powinny być wartościowe, unikalne i odpowiednio dostosowane do słów kluczowych. Dobra jakość treści przyciąga użytkowników i poprawia pozycję w wynikach wyszukiwania.
Linki
Linki wewnętrzne łączą różne strony na Twojej witrynie, podczas gdy linki zewnętrzne prowadzą do Twojej witryny z innych stron. Odpowiednie zarządzanie linkami ma duże znaczenie dla SEO.
Optymalizacja techniczna
Poprawna struktura strony, prędkość ładowania, dostępność na urządzeniach mobilnych i inne techniczne czynniki są niezwykle ważne dla SEO oraz klientów.
Ile trwa pozycjonowanie?
Wdrożenie strategii SEO może znacząco poprawić widoczność i osiągi Twojej witryny internetowej, przyciągając większą liczbę odwiedzających i potencjalnych klientów. Musisz jednak pamiętać, że pozycjonowanie strony nie daje natychmiastowych rezultatów.
Pozycjonowanie stron internetowych to długi i trudny proces, ale może przynieść znakomite rezultaty. W większości przypadków pierwsze rezultaty działań SEO można zaobserwować po 2-3 miesiącach. Zauważalny wzrost widoczności Twojej strony i ruchu organicznego zobaczysz po 5-6 miesiącach.
Co nas wyróżnia na tle konkurencji?
Jako Puls Online mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO w różnych branżach. Przez kilka lat działalności wypracowaliśmy sprawdzony model współpracy z klientami, który opiera się na współpracy i jawności działań.
Posiadamy bardzo bogate doświadczenie, umożliwiające nam osiąganie pożądanych wyników prowadzonych prac.
Nie eksperymentujemy na stronach naszych Klientów. Strategie najpierw sprawdzamy na własnych serwisach.
Bazujemy na skutecznych rozwiązaniach, jednak zawsze dopasowujemy je do specyfiki branży klienta.
Zapewniamy różnorodne formy współpracy. Zazwyczaj podpisujemy umowy bezterminowe, które posiadają jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
Mówimy wprost o podejmowanych przez nas działaniach. Nie zasłaniamy się tajemnicą know how. Raportujemy efekty naszej pracy.
Panel pozwala Klientom na bieżąco śledzić rezultaty naszych działań. Jest to też miejsce, gdzie można znaleźć wszystkie raporty.
Co otrzymasz w abonamencie SEO?
Podpisując umowę z nami wiesz, za co płacisz. Budżet abonamentu SEO dzielimy na cztery kategorie. Co miesiąc w raporcie pokazujemy Ci, jak wykorzystaliśmy środki, jakie działania podjęliśmy oraz jaki miały wpływ na kondycję Twojej strony w przeglądarkach. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby niewykorzystany budżet z jednej kategorii wykorzystać np. na dodatkowe linki czy treści.
Analiza i strategia
W tej kategorii znajdzie się analiza i audyt techniczny strony, tworzenie planów treści czy dobór słów kluczowych.
Tworzenie treści
Ta pozycja obejmuje tworzenie nowych artykułów i podstron, optymalizację oraz rozbudowę istniejących treści na stronie.
Pozyskiwanie linków
W budżecie przeznaczonym na link building znajdą się koszty zakupy linków na stronach lub w katalogach. Pozycja ta obejmuje też tworzenie treści.
Działania techniczne
W tej pozycji znajdzie się między innymi koszt wprowadzania zmian w strukturze strony czy konfiguracji narzędzi analitycznych.
Porozmawiajmy o kampanii SEO
dla Twojej strony!
Przykładowe pakiety usług SEO
Nie mamy jednego cennika usług SEO i nie chcemy abyś musiał wybierać z gotowych pakietów. Chętnie przygotujemy dla Ciebie indywidualną, spersonalizowaną ofertę. Koszt pakietu ustalimy w oparciu o specyfikę Twojej branży, konkurencję, strukturę strony oraz oczekiwane przez Ciebie efekty. Poniżej znajdziesz trzy przykładowe kwoty dla różnych rodzajów stron internetowych.
Podstawowe SEO
PLN1200
netto/miesięcznie
Idealne dla lokalnej firmy
- Audyt strony
- 500 zł na pozyskiwanie linków
- 300 zł na tworzenie treści
- 200 zł na optymalizację strony
- Comiesięczny raport zawsze za 0 zł!
- 100% transparentności działań
Optymalne działania
PLN2850
netto/miesięcznie
Optymalne działania dla większości branż
- Audyt strony
- 1000 zł na pozyskiwanie linków
- 600 zł na tworzenie treści
- 600 zł na optymalizację strony
- Comiesięczny raport zawsze za 0 zł!
- 1 godzina konsultacji lub szkolenia
- 100% transparentności działań
SEO dla wymagających
PLN5400
netto/miesięcznie
Idealny pakiet dla firmy lub sklepu działającego w trudnej branży
- Audyt strony
- 2600 zł na pozyskiwanie linków
- 1000 zł na tworzenie treści
- 800 zł na optymalizację strony
- Comiesięczny raport zawsze za 0 zł!
- 3 godziny konsultacji lub szkoleń
- Optymalizacja konwersji i user experience (UX)
- 100% transparentności działań