Artykuł sponsorowany to świetna forma promocji firmy. W dobie wszechobecnych reklam oraz dużej popularności wtyczek blokujących reklamy bannerowe, artykuł sponsorowany jest znacznie lepszym rozwiązaniem w walce o uwagę klienta.
Artykuł sponsorowany zawiera nie tylko reklamę, ale przede wszystkim wartościową treść dla odbiorcy. Materiał reklamowy jest w nim subtelny i występuje najczęściej w postaci grafiki, logotypu marki lub linku promującego dany produkt czy usługę. Takie przedstawienie treści reklamowej wymaga odpowiedniego oznaczenia, aby czytelnik miał świadomość, że ma do czynienia z artykułem sponsorowanym.
Zalety publikacji
Budują pozytywny wizerunek marki w oczach odbiorców
Zawierają atrakcyjne dla czytelników merytoryczne treści
Przyczyniają się do wzrostu ruchu na stronie klienta
Są nieinwazyjne i subtelne – czytelnicy nie odbierają ich jako nachalne
Korzyści
- Artykuł jest pozycjonowany na stronie głównej
- Możliwość osadzenia materiału wideo (YouTube, Vimeo, własny player)
- Możliwość publikacji do 5 zdjęć w galerii lub plików PDF
- Publikacja na 12 miesięcy lub dożywotnio
Wymagania
- Artykuł oznaczony jest jako „Materiał partnera”
- Artykuł musi składać się z minimum 2500 znaków
- Artykuł musi zawierać zdjęcie główne
- Artykuł może zawierać do 3 linków dofollow (w zależności od rodzaju artykułu)
Rodzaje artykułów i cennik
Artykuł SEO
Promocja na stronie głównej przez 24 godziny (blok artykuły partnerów – podgląd)
Link brandowy lub URL
1 link dofollow
245 zł netto / rok
395 zł netto / bezterminowo
Artykuł standardowy
Promocja w górnej części strony głównej przez 48 godzin (pod sliderem – podgląd)
Link brandowy, URL lub poprawne słowo kluczowe
do 3 linków dofollow
445 zł netto / rok
595 zł netto / bezterminowo
Jesteś zainteresowany reklamą?
Napisz lub zadzwoń do nas! Przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb!