Artykuły sponsorowane w Pulsie Gdańska
Wykorzystanie artykułów sponsorowanych do promocji firmy i jej oferty, niesie ze sobą wiele korzyści. W dobie wszechobecnych reklam oraz dużej popularności wtyczek blokujących reklamy bannerowe, artykuł sponsorowany jest znacznie lepszym rozwiązaniem w walce o uwagę klienta.
Publikacja materiału sponsorowanego pozwala nie tylko na przedstawienie użytkownikom dużej ilości informacji o firmie i produktach.
Dodatkowo istnieje możliwość zamieszczenia zdjęć, materiałów video oraz oferty w pliku PDF.
Zalety publikacji
Artykuł sponsorowany zawiera nie tylko reklamę, ale przede wszystkim wartościową treść dla odbiorcy. Materiał reklamowy jest w nim subtelny i występuje najczęściej w postaci logotypu marki, zdjęcia produktu lub linku promującego dany produkt czy usługę.
Jedną z najważniejszych zalet tej formy promocji jest możliwość budowania wiarygodności marki. Artykuły sponsorowane przyczyniają się do pozytywnego wizerunku firmy.
Artykuły sponsorowane mogą również pozytywnie wpłynąć na pozycję firmy w wynikach wyszukiwania. Zawierają linki do strony internetowej firmy, co jest istotnym czynnikiem wpływającym na ranking SEO.
Cennik 2024
ARTYKUŁ SEO
Idealny, gdy chcesz pozyskać wartościowy link pozycjonujący!- Promocja na stronie głównej przez 24 godziny
- Link brandowy lub URL
- 1 link dofollow
- Dostępny w archiwum przez rok
ARTYKUŁ STANDARDOWY
Idealny, gdy chcesz zareklamować swoje produkty lub usługi!- Promocja na stronie głównej przez przez 48 godzin
- Emisja w górnej części strony
- Link brandowy, URL lub poprawne słowo kluczowe
- Do 3 linków dofollow
- Dostępny w archiwum przez rok
Najczęściej zadawane pytania
Rozumiemy, że mogą pojawić się pytania dotyczące naszych usług, dlatego stworzyliśmy poniższą listę pytań i odpowiedzi. Mamy nadzieję, że pomoże rozwiać Państwa wątpliwości. Jeżeli macie Państwo dodatkowe pytania to zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem. Zawsze jesteśmy gotowi do pomocy i chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
- Jakie wymagania musi spełnić artykuł?
- Czy artykuł może pozostać w archiwum dłużej niż rok?
- Jak oznaczane są artykuły sponsorowane?